Chevy Nova Forum banner

73 kolor Nova SS

9.6K views 5 replies 6 participants last post by  Webfoot1  
#1 ·
Jestem nowicjuszem i wciąż się uczę. Robię postępy, ale wciąż potrzebuję pomocy. Miałem miłość mojego życia, 73 Nova SS, był ciemnozielony z paskiem wzdłuż boku. Mam nadzieję, że ktoś, kto nie jest daltonistą, mógłby polecić zielony, który jest zbliżony. Również, jeśli są jacyś artyści, z przyjemnością zapłacę, jeśli ktoś mógłby zrobić paski.

#2 ·
Ładne zdjęcie, niesamowity samochód!
Właściwie można kupić paski, zarówno czarne, jak i białe. Jeden z malarzy, z którym rozmawiałem, powiedział, że pomalowałby je ręcznie taniej niż paski z naklejek. Malarz potrzebowałby wyraźnych zdjęć tego, jak wyglądają.
Jeśli chodzi o kolor, możesz sprawdzić próbnik kolorów. Znalazłem ten dla mojego hatchbacka z 73 roku, który zamierzam pomalować na żółto. Próbnik kolorów lub kod koloru, który gdzieś zapisałem, jest trochę matowy, więc kiedy w końcu go pomaluję, trochę go podkręcę.

#3 · (Edited)
Trudno powiedzieć tylko po jednym zdjęciu, ale jeśli to był kolor fabryczny z 1973 roku, wygląda na to, że mógł to być kod #42, Dark Green Poly, który moim zdaniem był jednolitym zielonym kolorem, bez metaliku, ale mogę się mylić
Lub
Kod #48 Midnight Green, który jest metaliczny i był również znany jako Sequoia Green w 1972 roku i Hunter Green w latach 1970-71... i wierzę, że był również Fathom Green w Camaro.
Dość podobny do British Racing Green i wierzę, że kolor ten był nadal używany przez GM do lat 90. jako Polo Green w S-10/Blazer.
To były jedyne dwa ciemnozielone kolory oferowane w Novie w 1973 roku, inne zielenie to Light Green Poly (#44) i Green Gold Poly (#46).
Pasek to tylko pasek Super Sport z 1973 roku, można go dostać w większości miejsc z częściami do renowacji Nova... ale jest to stosunkowo prosty pasek do rozłożenia i zamaskowania dla większości lakierni, aby po prostu go pomalować, chyba że naprawdę chcesz naklejkę, tak jak byłoby to w przypadku renowacji z epoki.